麥可

麥可傑克遜的歌詞~~

有誰可以提供麥可傑克遜的you are not along的歌詞感激不盡~
http://www.tacocity.com.tw/abs1984/musiclink.htmYou are not alone  Michael JacksonAnother day has gone

I'm still all aloneHow could this be?You're not here with meYou never said good-bye

someone tell me whyDid you have to go and leave my world so cold?*Everyday I sit and ask myselfHow did love slip away?Something whispers in my ear and saysThat you are not aloneI am here with youThough you're far awayI am here to stayYou are not aloneI am here with youThough we're far apartYou're always in my heartYou are not aloneJust the other nightI thought I heard you cryAsking me to come and hold you in my armsI can hear your prayersYour burdens I will bearBut first I need your handThen forever can begin(*)Oh

whisper three words and I'll come runningand girl you know that I'll be thereI'll be there(*)You just reach for me

girlIn the morning

in the eveningYou're not alone

not aloneYou and me

not alone

oh

together

together... 你並不孤單      麥可傑克森又一天過去了

我依然孤獨一人怎麼會是這樣?你竟不在我身邊你從未說再見

有人告訴我為什麼你真的要離去

讓我的世界變冷?每一天

我坐下來問自己愛怎麼會溜走?有聲音在我耳邊輕輕細語:你並不孤單我就在你身邊雖然你遠在天邊我會留在這兒你並不孤單我就在你身邊雖然我倆已分開但你永遠在我心中你並不孤單另一個夜晚我以為聽見你在哭要我去將你擁入懷中我聽得見你的祈禱我將背負你的重擔但我需要你伸出手才有可能永恆噢!

只要輕喊三個字

我就會趕過去女孩

你明白我一定會到我一定會趕到女孩

把手伸向我不管是清晨或是黃昏你並不孤獨有你有我

絕不孤單......... 中文翻譯版權保留

欲轉載請徵求同意;對翻譯有任何意見

歡迎來信討論!

回到西洋歌曲英漢對照 參考資料 http://www.tacocity.com.tw/abs1984/musiclink.htm

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 玩樂天下 的頭像
    玩樂天下

    玩樂天下

    玩樂天下 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()